Hej igen!

Hej allihoppa och föråt för vårt usla bloggande!
Jag mimmi har inte sett på VD på länge och började just md säsong tre, jag vet jag är dum i huvudet. Jag har kommit till avsnitt 8 och ska nog se ett till snart!
Jag, Ann och Olena hade en riktig mys fredag i frdags och först var alla vi plus våra mammor på spa och badade i en pool på ett hotels tak! det var jätte coolt och det var snygg utsikt!
Det låg någonstans på kungsholmen på ett hotel som heter Clarion Hotel.
Sen så gick vi och åt på en halv grek och en turk i typ 2 timmar, mammor ska alltid prata så mycket! och sen så gick vi hem till mig och hade en vampire diaries kväll!
Ann och Olena var så snälla för de började om på säsong tre för min skull! Men sedan så somnade både Olena och Ann och jag låg och tittade alldeles själav! hhahhaah
Hur långt har ni kommit??
BÄTTRE BLOGGANDE KOMMER HOPPAS VI!

 

Här är poolen vi badade i och hotellet.

 

POK M /// MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0