Frågestund svar 2 från Mimmi

Här kommer Svar till Jessica från http://thevampireobsession.blogg.se/

1. Vill ni att Elijah och Katherine ska bli tillsammmans?
2 . Vad är det bästa med TVD?
3.  Vilken tycker du om mest Vampyrer eller varulvar? isåfall varför tycker du om vampyrer eller vaurlvar?
4. Hur gammla är ni?
5.Vilken bokserie är eran favorit?(det kan vara vad som helst det behöver inte bara vara TVD)
Svar:
1. Ja, jag har sett att dom har haft en romans och vill att dom ska vara lyckliga ( jag är en sån som gillar lyckliga slut... :) )
Jag har inte tänkt på det tidigare innan du frågade.. ;) :love:
2. Allt!!! , men om jag måste välja få det bli romantiken mellan Damon & Elena  ;) :love:
3. jag tycker vampyrer. dom är mycket coolare och har sina super krafter.
Varulvar är så... tappar kontrollen. Det gör vampyrer oxå, men inte på samma sätt ..
4. Vi är alla 13 år :love:
5. Twilight & Night of house & Vampire Academy
Många det blev haha..
TACK FÖR DINA FRÅGER :LOVE:
Kom ihåg att forsätta fråga på våran frågestund!!!!!!!!!
Ni kan kommentera era fråger på detta inlägg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0