Frågestund svar

Ni ville att vi skulle göra ett inlägg om era fråger så här kommer ett inlägg från mimmi i Moa.
När tyckte ni vampire diaries var en super bra serie?,  från Wilma

Svar: Olena och Ann var dom första som såg på den serien och rekomendera den starkt till mig så jag köpte säsong 1 på box och blev förälskad vid de första avsnitten. Mitt absoluta favorit avsnitt kom när Damon dök upp. Han gör min dag ;). haha.

Vilka är dina 10 bästa vänner?, Wilma

Svar: Oj, svår fråga. Jag har många, men mina absolut bästa vänner är: Alexandra ( Lexie, gästbloggaren), Ann, Olena, Isabella, Isabel, Matti, beata, agnes, Lovisa, agnes&paula. uppps det blev 11 ;) haha ....

Här är deras bloggar :
aggestar.blogg.se
agnesbocks.blogg.se

Vilken är din favoritfärg?, Wilma:

Svar: Blå :)


Varför tycker ni att vampire diaries är bättre än Twilight? ,Petra

Svar: Jag är nog ensam om att jag tycker twilight och vampire diaries är lika bra, men jag tycker om vampire diaries så mycket för all spänning, humor, kärlek och att den aldrig tar slut! haha .... Jag tycker också om alla karaktärer!! Min favoriter är nog Damon & Caroline ...

Vilken är din favoritfärg?, Hilda

Svar: Blå är ju favoriten, men sen kommer nog röd.


Vilken är din favorit Tv ppogram ( förutom Vampire diaries) ?, Hilda

Svar: SOLSIDAN :) synd att den är slut :(

POK :)

Behöver ni hjälp med bloggen?, Isabelle

svar: Jag vet inte vad du menar riktigt, men om vi vill förbättra den JA!!
Vi har massor med frågor! Om ni supersnälla läsare skulle kunna hjälpa oss skulle vi bli väldigt glad!

Fråga 1: Hur gör man inlägg med ni vet video, om man vill lägga ut interjuver mm

Fråga 2: MusikIpod på bloggen? Har sett det på vissa och det verkar superpraktiskt!

Fråga 3: Chatfönster? Skulle vara roligt :)

Fråga 4: Vill ni ha något speciellt inlägg? Önskar ni ngt? Mer fakta, musik mm? Skriv det gärna då :)

POK MOA

Ps: POK var en super rolig idé Hilda :)







Kommentarer
Postat av: Wilma

Tack för svaret!! <3

kram

2011-04-03 @ 20:20:47
Postat av: Isabelle

Det jag mena var att ni kanske behöver lite hjälp med uppdatering och sånt :)

2011-04-03 @ 22:00:13
URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0