GRATTIS OLENA!

GRAAATTTISS OLENA!
Nu är jag, Ann, Martina ( våran kompis) hemma hos Olena och firar hennes födelsedag!
Vi har ätit på FRiDAY och har haft det sååå MYS!
Men vet ni! När vi var och hyrde film så var killen som jobbade i kassan DYNAMITHARRY I JÖNSONLIGAN PÅ KOLLO!
Dom andra gick ut, MEN jag ville att Olena skulle få hans atugraf så jag gick in i affären igen, SJÄLV och bad om hans atograf....
Jätte pinsamt men nu fick Olena en atugraf där det står:
Grattis Olena
:)
Från: DYNAMITHARRY
och atograf... Han skrev det på ett kvitto HAHAHA
Dom andar filmade mig sammtidigt och skrattade ihjäl sig.....
hahaha lyckad kväll!
Hennes presenter av oss var:
Killen längst upp till höger!
XOXOXOXO MOA!/ MIMMI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0