Breaking Dawn på Bio andra gången!

Nu har jag varit och sett för andra gången Twillight Breaking Dawn del 1 för andra gången med Ann, Matti & Micki!
Det var jätte mysigt!! Vi satt och ååoade och skrek och så hahaha. Jätte kul :) :D

Här är ett STORT TIPS! När filmen är slut GÅ INTE! Det kommer en liten del till sen etter alla eftertexter!! Sen när biosalongen har blivit ljus, så kan du gå! Inte innan!!! :/
En VARNING till alla er som är lite skraja för blod och våld mm. I den här fillmen är det mycket mer blod och sånt! Till och med jag, som inte brukar bli såååå rädd haha blev skit skraj!
Desutom gråter man som en galning ena sekunden och skrattar hur mycket som helst nästa sekund (Oftast år Jakes alla skämt <3 )
Fast blodet händer i slutet av filmen så du behöver inte och sitta o blunda hela filmen bara slutet på det. Lite. Men jag smygtittade eftersom jag ite ville missa något! XD
Men detta var som sagt den bästa av alla Twilight filmer innan!
Här kommer en thrailer på filmen & bilder på filmen mm!
POK MIMMI :) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0