Något på i mina tankar

Att titta på vampire diaries är att lida, ibland önskar jag att jag aldrig börjat titta... som efter jag sett avsnitt 20.
Så många hemska saker hände till våra älskade roller...

Men om man inte tittar så missar man också de fina stunderna som kärleken, vänskapen och alla de andra underbar händelserna.

Det är som om en vampyr stänger ut sin mänsklighet. Då känner den inte sorg, ensamhet eller de andra fruktansvärda känslorna men man kan inte heller känna kärlek.
Man upplever inte kärlek. Inte vänskap.
Hur kan man leva utan dessa känslor...

Det är så som katarina sa, "varför skulle man vilja leva utan kärlek" ?!

På samma sätt hur kan man inte titta på vampire diaries. Det är så mycket som man missar.

love
is
life

// moA (ann) ♥


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Håller helt med dig! :) kram

2011-05-01 @ 20:29:09
URL: http://vampirediariesgirls.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

kram



2011-05-01 @ 20:45:05
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Jojjo

Håller med Helt!

2011-05-03 @ 15:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0