INSTAGRAM! :) :D

Heej allihoppa! Bättre uppdatering kommer, men jag vill bara påminna er om tt ni får gärna följa oss på Instagram om ni vill få en yttligare inblick i våran vardag! :D
Till er som inte vet vad Instagram är så är det en app på iphone, ipads, mm... Som man kan ladda ner! Det är jätte kul! Man lägger ut bilder och followar människor som man känner, tycker om bilderna, lära känna människorna, ni fattar :) ;)
Jag heter: Mimziee
(Jag vet jätte konstigt men det finns typ inget namn, alla är tagna såå---...)
Ni kan gå ner och kolla på vilka jag followar så hittar ni Ann & Olena :)
Vet inte riktigt vad man ska söka på dom... hehe ....
Idag har jag, Ann och våran kompis gått och sett på New Year´s eve som var jätte bra! MEN, jag hade liiite för höga förväntnigar på filmen.. hhahah
Vi hade inte bokat biljetter så vi fick 3 stycken på olika rader så det slutade med att vi fick turas om att sitta i trappuppgången.... hahahahha
SÅ HÄR SRE APPEN UT:
POK MOA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0