Sara Caning Inerjuv SPOILERS

Här kommer en väldigt bra och rolig interjuv med Sara ( Jenna ) om avsnitt 21! STORA SPOILERS FÖR ER SOM INTE SETT AVSNITTET ÄN!
"Vampire Diaries" Post-Mortem: Sara Canning pratar om gårdagens Shocking Episode
Postat 5/6/11 2:28 ET av Amy Wilkinson i tv-nyheter
"Vampire Diaries"-stjärnan Nina Dobrev och exekutiv producent Julie Plec kan ha varnat oss, men som inte tar udden av gårdagens häpnadsväckande död på The CW-serien. Visst, bud vi adjö till flera tecken under "Och solen har" (Sayonara Jules, John och Greta!), Men de mest deprimerande bortgång tillhörde Elenas älskvärd och tills nyligen i mörkret moster Jenna.

Även våra tårar har torkat, vi sörjer fortfarande Jenna död här på Hollywood Crush.För att hjälpa oss igenom sorgeprocessen, fick vi i telefon med mycket-mycket-alive-skådespelerskan Sara Canning att prata om hennes karaktär sista farväl och vad som kommer härnäst för henne.


"The Vampire Diaries" är känd för sina oväntade vändningar. Finns det något sätt Jenna är inte död?
Sara Canning: Nej Hon är död. Jag tror att av dem visar sin begravning, var de slags hopp om att bara göra en fin bok slutar det-bara för att ge Elena att chansen att sörja sin sista förälder. Ja, Jenna och John, faktiskt. Från och med nu, hon är död. Jag har flyttat från Atlanta. Så Jenna är död.

Hur fick du reda på din karaktär skulle bli dödad av? Var det en chock eller såg du det komma?
Det var mycket överraskande. Det var en väldigt stor chock. Julie Plec berättade.Det var ganska chockerande. Men jag menar, eftersom Kayla Ewell död, hon spelade Vicki i säsong ett-i det ögonblicket, jag verkligen slags gjorde insikten att någon annan var spelet. Och det bara kommer med att vara på en show som "The Vampire Diaries." Döden är en mycket stor del av showen. Fast det var en chock, jag tror att under det hela, jag visste också att det alltid kan hända när som helst.

Jag tycker också att det visar att "The Vampire Diaries" har integritet. Det är inte alla intriger utan konsekvenser.
Vi har sett människor komma tillbaka till livet, men vi har också sett några dödsfall som är ganska betydande, i de tecken som de sedan påverkar. Jag vet inte hur Jenna död kommer att påverka framtida repliker eller inte. Det finns en definitiv känslomässiga band. Det är definitivt vänster Elena och Jeremy i en helt ny situation.

Var du sitta på denna nyhet ett tag? Var det svårt att hålla det hemligt?
Jag var faktiskt inte sitta på den hemliga så länge. Jag fick reda på ett par veckor innan jag faktiskt var borta. Så det var inte månader av att behöva hålla en hemlighet, eftersom jag tänka mig att skulle bli mycket svårt. Det var svårt att göra intervjuer, for sure. Eftersom folk skulle säga, "Vi har hört någon är döende, och jag var som," Japp. Någon dör. " Det är svårt att göra intervjuer inom denna tidsram.Och bara, självklart visste Filmteamet och min familj och ett folk par närmast mig.Du måste verkligen ändra dig själv och steg utanför dig själv och titta på varje ord du säger.

Vi vet att det finns en Wall of Death på "The Vampire Diaries" set. Fanns det någon slags ceremoni när din bild har lagts?
Nej, inte alls. [Skrattar] Men det roliga är, någon av besättningen som är mycket nära mig är ansvarig för att sätta bilder upp. Och denna person använt-Mestadels är det huvud skott, en mycket trevlig civilt utseende huvud skott-och min bild på väggen i Döden är inte. Så alla som kan vara i produktion kontoret under de följande åren, gå vidare och leta efter min bild på väggen i Death. Det är faktiskt en bild en annan besättningsmedlem tog av mig att vara super-löjlig på plats. Det är jag liksom, eh, kanske försöker likna vampyrer till tidigare, den gamla skolan vampyrer. Och, ja, det är roligt. Det är en topphemlig foto enda människorna i produktionen kontoret kommer att se.

Det var inte mycket ceremoni. Jag menar, det händer hela tiden. Folk dör på showen hela tiden. För besättningen, det förlorar troligen sin bestörtning värde. Jag tror att när du tittar på avsnittet, det är chockerande. Men det blir liksom bara av i besättningens verktygsbälte nu. Alla var väldigt snäll mot mig, och jag kommer definitivt att sakna dem mycket.

Men du måste komma överens, dock att vi har känt Jenna längre än någon karaktär som är dog före henne. Det är lite mer djupgående.
Ja. Jag hoppas det. Jag vet att vi har sortens sett Jenna här och där, och hon har varit sorts in och ut. Och en stor del av hennes förblir ett mysterium. Men jag tycker verkligen hon verkligen var sammankopplade med alla tecken i ett eller annat sätt.Och hon representerade en mycket viktig del av Mystic Falls, på den punkten. Vi har sett Matt komma in på övernaturliga saker med Sheriff Forbes. För lite där, var Jenna slags den enda som är kvar i verkligheten. Jag tror hon var en mycket viktig del av showen på grund av detta. Jag tror hon var en ständig påminnelse om att även om allt detta galna saker pågick, djupt ner showen var också om människor som arbetar med vardagliga saker, den typ av svårigheter och glädjeämnen och spänning och förändringar relation. Och jag tror att hon verkligen representerade det.

Alarik har haft mycket otur med kvinnor. Vad vill du se i hans framtid?
Jag tror att i en anda av Matt Davis, skulle jag vilja se Alarik faktiskt inte ens har en relation vara hans huvudfokus eller hans stora tomt linje av showen. Jag hade mest kul att se Matt Davis spelar Klaus. Jag tror att han hade mest roligt att spela Klaus.Så jag skulle hoppas för Matt Davis att han får göra mer i de banorna, och klart han inte har mycket tur med relationer. Kanske ge kvinnorna vila lite.

Folk skulle hata mig för att säga detta eftersom folk älskar bromance mellan Damon och Alarik, men hur kul vore det att se Alarik sorts komma in på den mörka sidan lite mer eftersom han hade så god tid att leka med det?

Vad är ditt nästa steg? Eventuella kommande projekt kan du berätta om?
Jag jobbar på en kortfilm som jag verkligen fram emot om eftersom det är en film noir-inkast tillbaka till den genren. Jag är ett stort fan, så det kommer att bli mycket roligt. Och jag arbetar också på ett Lifetime film "Jakten på I-5 Killer", så jag ska vara skytte att ganska snart här i Vancouver.




POK Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0