Sammanfattning avsnitt 20!

Hej alla bloggläsare! <3
Här kommer jag skriva sammanfattningen och mina åsikter om avsnitt 20! SNÄLLA kommentera eran åsikt! Det blir mycket roligare då!
Markera texten för att se vad jag har skrivit! Och ni som ännu inte har sett avsnitt 20, titta inte eller markera inte texten! Då får ni veta väldigt mycket och det blir inte lika roligt att titta då ;) , men efter får ni gjärna vara med och diskutera!

 


Som jag sa innan så har det hänt väldigt mycket saker!!!

I nästa avsnitt kommer Klaus döda Elena, MEN Elijah har en dryck som gör att hon kommer vakna upp igen efter har dödats av Klaus. Lite som ringarna John har. Allting såg bra ut tills då Damon fick ett litet utbrott om att man inte kan lita på Elijah och att hon kanske inte vaknar upp igen. Så han tvingade i Elena hans blod. Så nu om Klaus dödar henne kommer hon vakna upp som vampyr hur som helts!


Klaus vill ju bryta förbanelsen, då behöver han en häxa & en månsten för att få kraften och sedan offra en varulv och en vampyr och sedan dricka en dubbelgångarens blod.

Han skaffade först 2 häxor så om nån dog så hade han en extra..., en månsten, Tylor och Jules som varulvar om en dog eller försvann hade han en extra, Caroline och han hade tänkt en Salvotore broder eftersom han hade listat ut att en skulle komma till honom själv ( Damon ) och tillsist Elena.


Han har alltid en extra av någonting förut i Elena och månstenen.


, Men sen så händer det som inte får hända. Damon ångrar sig efter han proppat i Elena blod och befriar Caroline & Tylor för att Klaus ska skjuta upp på att bryta förbanelsen och på hemvägen förvandlas Tylor till varulv och BITER Damon :( Han får inte dö. Det skulle inte vara ngn serie då. DET FÅR INTE HÄNDA. Han kanske befrias med hjälp av antingen Bonnie ( häxmagi) , Tylor & Jules ( det kanske finns ett sätt att bryta bit giftet, fast förra gången berätta hon inte det) eller Elena, (om han kanske dricker dubbelgångarens blod eller någontng med deras kärlek att göra :) ;) <3

Vad tror ni?


Caroline flydde och Klaus kunde tydligen inte använda Damon för hans varulvs bet. Så han omvandlar JENNA istället :( . Det får inte heller hända!!!! det skulle vara sjukt skumt. Hon kanske bär en ring i smyg? En sådan där John ring.


Och vad kommer hända med Matt och Caroline? kommer deras förhållande någonsin funka? DOM HAR JU HEMLIGHETER FÖR VARANDRA HELA TIDEN!


Och Carolines mamma? Vad ska hon göra???


Som ni ser hände det väldigt mycket!


Vad tycker ni om avsnitt i skala 1-10?

Vad tycker ni om att Jenna är vampyr och att Elena är vampyrdömd?


OCH tills sist den stora frågan, kommer Damon dö?


 

POK Moa <3





 


Kommentarer
Postat av: Ann

hahhahhaha shit vad smart Mimmi. Det är som att läsa ett meddelande som blivit skriven med osynlighets penna.

smarting!!

puss o kram ses imorn

2011-05-01 @ 19:37:18
Postat av: Ann

jag tror att Jenna har på sig ringen. Jag menar tänk själva det skulle kanske vara lite konstigt om Jenna och Elena blir vampyrer då skulle det bara jeremy och Alarc kvar...



Jag tror inte heller att Damon kommer dö.. Jag svär på att om han dör kommer jag att sluta titta på vampire diaries



eller jag vet inte om jag klarar av det föresten men principen är att jag skulle bli vääääääälidigt alg!!

2011-05-01 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0