Kat Graham In Nylon's Young Hollywood Magazine

Här kommer en interjuv och lite bilder på Katarina Graham från tidningen Nylon.


Hur var turné med will.i.am?

En sådan rolig upplevelse. Vi gjorde ett land en dag jag var tilltrasslad när vi kom till Nigeria. Det fanns en tid, tror jag att vi just hadelandat i Ryssland, att jag bokstavligen inte sovit en blund på tre dagar. Jag var bara18.

Är du inte flerspråkig?

Jag är född i Schweiz och började tala hebreiska när jag varsex eller sju. Sen gick jag till Lycee Francais och lärt sig franska. Jag vet spanskaså bra och i Portugal, var jag kär i min skidlärare som inte pratar engelska, jag var tvungen att lära sig portugisiska att tala honom.

Vilka typer av fans har du genom Vampire Diaries
?

När du spelar en roll, lockar detfolk som liknar denna karaktär. Jag spelar en häxa, så kommer Wiccaner slå upp mig. En flicka en gång gav mig en påse kycklingben, jag antar att hon antog jag skulle veta vad jag ska göra med dem. Det skrämde mig.







Här har ni några av Nylon's bilder på Katerina Graham (Bonnie).

 

Mer bilder hittar ni här!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0