Kärleks Trianglar

Jag måste säga att det är väldigt många Kärleks trinaglar i denna serie... haha
Fast det är ju det nästan hela serien handlar om.. ;)
Var det bara jag eller såg det ut som både Klaus och Elijah gillade Katherine för i tiden?
Ännu ett trangel drama mellan 2 bröder. Elijah verkade tro att det var Katherine som väckte honom från de "döda" först, när han fick sina tillbaka blickar och var väldigt trevlig mot henne efter.. Det kanske bara var jag som inbilla mig ;) haha
Kärleks Trianglar i serien:

Damon & Elena & Stefan
Det är ju den största och det är det hela serien baseras på.
Damon & Katherine & Stefan
Det är den gamla kärleks triangeln som utspelar sig i förr i tiden och är väldig viktig i serien och de gör den till den näst största.
Sen har vi mindre kärleks trianglar som utspelar eller har utspelat sig i serien:
Tylor & Caroline & Matt

Den är ganska liten och serien lägger inte så mycket "tid" eller vad man nu ska säga på den, men man kan uppfatta den tydligt.
Elijah & Katherine & Klaus

Också gammal och utspelar sig förr i tiden, men jag tycker man kunde lägga märke till den ganska tydligt ändå.
Elijah & Jenna & Alaric

Otrolig kort, men Alaric var svartsjuk ett avsnitt där ;)
Jenna & Alaric & Isobel

Också ganska liten, men jag kan förstå att Isobel är svartsjuk.... Fast hon har ingen rätt att vara det!!!
Jeremy & Bonnie & Luca

Den var också ganska kort, men eftersom Bonnie tappade intresset för Luca när hon fick reda på att han arbetade åt Elijah så återgick hon till Jeremy. Ganska taskigt av Bonnie där ett tag. Hon totalt dissade Jeremy...
Fast det här var också en kärleks triangel man märkte tydligt ;)
Jeremy & Vickie & Tylor

Utspelar sig i säsong 1 och var ganska stor. Skulle kunnat hålla på ett bra tag om inte Vicki hade dött....
Hon hoppade fram och tillbaka mellan killarna.
Märkte den VÄLDIGT klart!
Jag tror det var alla. Om jag har glömt någon så kommentera gärna!
Hahha det blev en lång lista!
POK Moa
kärleks trianglar kan värma och smärta...


Kommentarer
Postat av: Jajja

Herregud han heter Tyler! Inte TYLOR! SNÄLLA LÄR ER!

2011-05-02 @ 11:34:21
URL: http://klaustrodust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0