Interjuv med Kayla Ewell SPOLIERS

Här kommer en interjuv med Kayla ( Vicki) om säsong 3 mm!

OBS: För er som inte sett avsnitt 22, SPOLIERS!



TVLINE  Det var så trevligt att se dig tillbaka i Vampire Diaries! Hur känner du dig om din stor avkastning?
Det var en underbar överraskning att kunna gå tillbaka till ett avsnitt. Jag älskar Atlanta, så det var kul att vara tillbaka i staden. [På torsdag kväll] hade vi en wrap part under finalen och den andra Malese [Jow, som spelar Anna] och jag dök upp på skärmen, alla skrek och klappade - det var en rolig stund som alla på insidan av showen fick att dela tillsammans.


TVLINE | Julie Plec berättade att Vicki och Anna avkastning var i författarnas

medvetande hela säsongen. När fick du veta, och hur mycket märker fick du innan du beger dig tillbaka till Mystic Falls?


Det var faktiskt inte mycket om alls. Det roliga historien är att jag fick ett samtal om det på April Fool's Day, så när mina agenter och chef ringde mig, jag bara väntade på dem att berätta för mig att de skojade.Jag tänkte att det var det grymmaste skämt någon någonsin hade lurat mig med. Men det slutade med att verkliga och var det coolaste som någonsin hänt.

 

TVLINE | Vad var din reaktion när jag läste finalen script?

Det var galen för att få det manus och läste det. Jag var lika chockad som alla tittare.

 

TVLINE | Hur fick du närmar dig spela Vicki den här gången?

Det var en sådan mystisk scen, och du fick mycket lite kunskap om vad som exakt hände.

 

Det tog definitivt mig en sekund att lista ut vad jag ville göra. Jag hade en massaolika alternativ i mitt huvud, och den som jag slutligen bestämde om jag skullefaktiskt vilja hålla för mig själv, bara jag kan vänta och se om det blir verkligheteller inte. [Skrattar] En av saker som gör vårt jobb som skådespelerska roligt äratt vi kan utforska och skapa något av ingenting - som huvudsakligen är vad vihade att göra. Det var utmanande, men också riktigt kul samma gång
TVLINE | Det kan vara en självklar fråga, men hoppas du detta kommer att leda tillfler framträdanden nästa säsong?
Naturligtvis är jag. Om de någonsin frågat mig tillbaka, skulle jag göra det i ensekund. Jag älskar karaktären Vicki mycket, hoppas jag att de skulle ha migtillbaka. Men det är det som gör showen bra, vi vet aldrig vad som kommer att hända.

 

Läs hela intervjun HÄR

 

POK Moa

 

 


källa: http://vampirelove.bloggplatsen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0