Frågestund svar från Mimmi

Härkommer svar till http://thevampirediariesfans.blogg.se/


1 : Varför gillar ni TVD? :D
2 hur kom det sig att ni börjar kolla på det? 
3: vem är snyggaste av killarna och finast av tjejerna?
4 vilket team är ni ? 
5 läser ni våran blogg`(haha) :D



Svar:

1. För att jag älskar karaktärerna, DAMON, den är rolig (Damon), Kärleken :love:, vänskapen och att den är så lång, spänningen  jag kort och gott är det ALLT man kan begära!

Den är SUPER!!!

2. Ann o Olena tittade först sen tipsade dom mig och jag köpte första säsongen och nu älskar jag serien!

3. DAMON, Caroline :love: :love:

4. DAMON OFC

5. Ja det gör vi :) :)

TACK FÖR FRÅGORNA!!

Och snälla alla andra!! Kommentera! Det är så mycket roligare. Frågestunden behöver inte bara handla om VD ;) :)

POK Moa

Kommentarer
Postat av: MOA (Olena)

Det var faktiskt jag som tipsade ann så jag tittade först :P haha måste vara noggrann ;) <3

2011-05-07 @ 12:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0