Bonnie VS Vicki VS Anna

Jeremy har haft 3 olika förhållanden med tjejer under VD gång och varje gång verkar det som att dom på olika sätt försviner eller.. dör. Han har gång på gång blivit en aning deprimerad, men lyckats hitta en ny tjej ( inte för att han är en player, men ja.) Men så dyker hans 2 käraste upp! Poff, Jeremy nu har du tre. Lite magiskt eller vad säger du Bonnie ;) :love: Vad tror ni kära läsare :) Blir det årest Catfight eller...??
Vem tycker ni han ska välja?? Han kan absolut INTE dejta alla tre! Förbjudet!

Och eftersom Caroline och Tylor verkar ha ngt på gång så bli KANSKE Matt lämnad eller dumpad.

Matt (kanske) = Singeeel

Kommentera vem ni tror Jeremy kommer välja!

POK Moa :love:

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har ingen aning om vem han kommer välja men jag hoppas att han väljer Bonnie! :)

2011-07-08 @ 17:59:25
Postat av: Jojjo

Jag tror att han kommer att välja Bonnie, eftersom han ville dejta henne. Anna och Vicky ville dejta Jeremy. Men jag hoppas att han väljer Anna. Hon är min favvo ;)

2011-07-09 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0