Något ni kanske inte visste om mig!

Hey allihoppa Mimmi här :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för inlägg men här kommer lita saker ni kanske inte visste om mig! :D
1. Jag spelar piano & Gitarr
2. Jag gillar ytterst lite musik... fast jag e musikalisk
3. Läser VÄLDIGT mycket
4. Har en mamma, pappa, en lilla syster, 2 marsvin och en häst :D
5. Jag älskar regn och sol så mitt favorit väder är när det regnar fast det e sol ute ;) Regnbåge :D
6. BIG FAN av gossip girl ser på serien nu, är å 3.e säsongen
7. Älskar att röra på mig! typ gymnastik och sånt
8. sitter och dricker Pago morot som är min favo dricka ;)
9. Jag har tandställning som ska ut vid sommarm :D
10. Älskar 1800- talet , kläderna allt.
11. Älskar tecknat och prinsessor :*
12. Blir livrädd av skräckfilmer
13. Älskar fell good filmer som "eat, pray, love" mm
14. Gillar verkligen fina bilder, vet att det låter konstigt menn jag ska skriva ett inlägg efter occh visa mina favorit bilder :)
Det var lite om mig ;)
XOXOXOX

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Älskar också 1800:talet ;)

2011-12-20 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0