BACK!

Heej allihoppa! <3
Har varit i Dalarna i en vecka över jul och dom har absolut INGEN internet alls där uppe! Det bra är att jag har fått ridit på min häst och det har faktiskt varit snö där! Ett litet tag i allafall.... över Jul :D Jag gjorde vinterns första snögubbe ;)
Har åkt skidor och sånt i Romme, men om en vecka på Onsdag ska vi till Marrakech :D
yeeey!
Omg, om 2 dagar är det 2012?!!!! Jorden går under!!!! Byeee bloggen....
Skoja ;) Tror verkligen inte på sånt.
Har just sett på Burlesque för typ 10.e gången. den är så sjukt bra! <3 SE DEN! Det är en musikal film med christina aguilera som huvudroll ;)
Jaaa, det har ju varit jul och man har fått lite roliga saker! Ex: en jätte rolig kortlek från Maldiverna ( när vi var där på höst lovet ) mm.....
Ganska "personligt" inlägg (ni förstår vad jag menar) mer kommer sen!
Btw vill jag säga hej till Ann däruppe i åre med dom bästa Martina & Beata ! :) <333 HAVE FUN! :D
På Maldiverna <3
Bild från Jullov <3 :D
XOXOXOX MIMMI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0