Svar på frågor ( ANN )

När tyckte ni vampire diaries var en super bra serie?,  från Wilma
Jag kommer ihåg när det var reklam om vampire diaries innan det hade börjat. Jag tänkte att jag kunde titta och se hur det var och sedan började jag titta och jag blev förälskad. Förälskad i spänningen, i romansen. Jag tycker att om att alla knutar knuts ihop i slutet och allt hänger tillsammans. Varje avsnitt är väl planerat.

Vilka är dina 10 bästa vänner?, Wilma

Jag håller med mimmi svår fråga men jag har väl ungefär samma som mimmi. Fast jag kan lätt ha glömt några jag tycker att det är svårt att peka ut vilka som är mina bästa vänner har inget riktigt svar på denna fråga...

Vilken är din favoritfärg?, Wilma:

Favoriten är nog typ turkost eller rosa.... eller lila

Varför tycker ni att vampire diaries är bättre än Twilight? ,Petra

Jag tycker att det händer fler saker i vampire diaries och det är lite läskigt då och då det är roligt. ( men jag är en riktig chicken! ) Båda är ju ganska overkliga men jag tycker på något sätt att vampire diaries är mer troligt. Exempel med solen, brinna eller glittra. Jag menar kom igen glittra liksom!
I twilight är alla sååå också deppiga!!
Jag älskar också att det är en serie för att då får man gå och längta lite efter nästa avsnitt men det kan ju också vara riktigt jobbigt!

Vilken är din favorit Tv ppogram ( förutom Vampire diaries) ?, Hilda

Jag älskar också desperat house wifes och Chuck

Desperathousewifes: tisdag 21:00
Chuck: måndag 20:00

solsidan var också härligt då brukade familjen samlas och titta!!

Behöver ni hjälp med bloggen?, Isabelle

Jag säger som mimmi vi behöver hjälp. Nathalie har varit jätte snäll ( thevampirediariesfans.blogg.se ) men vi behöver mer hjälp.

Jag funderar på att vi kanske skulle gå på någon slags kurs men jag vet inte...
puss o kramm <3 <3

Kommentarer
Postat av: mrs F

Ann, ANN;ANN.....Du vet att Twilight är bäst! Mer romantisk, sorglig.. vacker.. Vampire diaries är oxå bra men det är en serie så det ärn två helt olika saker. Kom ihåg det!!

2011-04-04 @ 12:15:19
Postat av: Lovisa

Vag för kurs? finns det kurser man kan gå på elr..... hehe lite ganska komstigt..



hehe



puss och kram <3

2011-04-05 @ 18:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0